fredag 5 juli 2013

Örngott och bad i havet

God dag!

Det blir något av en tillbakablicksdag idag. Jag har vänt lite på dygnet både före och efter min journatt så därför ligger jag lite efter och publicerar saker som händer igår eftersom jag inte riktigt är med än idag. Hänger ni med?

Hur som helst så satt vi i den gassande solen och målade örngott igår. Till och med jag pysslade lite och har numera ett Lekläger 2013 örngott med alla gästernas namn på. Det blir fint att ta fram i vinter när man börjar längta tillbaka hit. Efter lite målande var alla rätt så varma och drog sig ner till havet och badade eller slappade istället. De första 3 bilderna är tagna av mig, resten är gäst-Niclas bilder. Det är bra med en media-assistent när man inte själv hinner med ;)













Kram på er allihopa!
/Lojs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar