måndag 8 juli 2013

Stadsdag i Västervik

Snart rullar bussen iväg från Marsbäcken, full med ett helt gäng glada lägerdeltagare som ska shoppa och strosa runt i ett soligt Västervik. Jag ska slå mig ner på en brygga eller ett café och finnas till hands som samlingspunkt medans våra gäster och medhjälpare är ute och spatserar.

Nu när alla gjort sig lite fina passade vi på att ta patrullfoton (fast vi fuskade och tog kort på Semesterpatrullen igår eftersom de åkte hem idag) som jag tänkte slänga upp här, och som ska framkallas inne i Västervik så alla får dom med sig hem på Torsdag.






1 kommentar:

  1. Tror inte att det finns nåt som gör mig gladare än denna underbara skara. Jätte fina bilder på ett oslagbart och ovärderligt gäng!
    Jag saknar er massor!

    Det blir ingen sommar utan leklägret!!

    Jennie "Lägerbål"

    SvaraRadera